Csütörtökön elsötétül a média

2014. június 4. 22:15
Eddig több mint hatvan médiafelület csatlakozott a reklámadó miatti tiltakozásul a Magyar Reklámszövetség kezdeményezéséhez a Kreatív Online szerint.

A Magyar Reklámszövetség kedden arra kérte a médiavállalkozásokat és a szakmai szervezeteket, hogy csatlakozzanak a tervezett reklámadó bevezetése elleni június 5-i tiltakozáshoz. A keddi felhívásra eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar, a felhíváshoz csatlakozó médiafelületek száma jelenleg meghaladja a hatvanat — írja a Kreatív Online.

A tiltakozáshoz eddig csatlakozott a tévécsatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a HírTV, a Muzsika TV, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3, a Viasat6. A rádiók közül a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió, és a Music FM. A nyomtatott sajtótermékek közül a Blikk, a HVG, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport, a TVR-7. Az online felületek közül a Babaszoba.hu, a Blikk.hu, a Citromail.hu, a Femina.hu, a Gphirek.hu, a Hazipatika.hu, a Hirkereso.hu, a Hir24.hu, a Hvg.hu, az Index.hu, az Investor.hu, az Iwiw.hu, a Komment.hu, a Kremmania.hu, Life.hu, a Mandiner.hu, a Metropol.hu, az Mno.hu, a Napi.hu, a Nepszava.hu, az Nlcafe.hu, a Nol.hu, a Nosalty.hu, az Nso.hu, az Origo.hu, a Portfolio.hu, a Postr.hu, a Quart.hu, a Startlap.hu, a Storyonline.hu, a Szoftverbazis.hu, a Tafelspicc.hu, az Uzletresz.hu, a Vezess.hu, a Videa.hu, a Wellnesscafe.hu, és a 444.hu.

Csatlakozott a felhíváshoz három kommunikációs szakmai lap online felülete, a Kreativ.hu, a Mediapiac.com és az Mmonline.hu.

A televíziós csatornák elsötétítéssel, a rádiók a tiltakozás szövegének beolvasásával, a nyomtatott sajtó fehér lappal, az online felületek szintén elsötétítéssel fejezik ki a reklámadó bevezetése elleni tiltakozásukat. A tiltakozással egyetértők az MRSZ honlapjáról letölthető template segítségével fejezhetik ki álláspontjukat a facebook-oldalukon és honlapjukon egyaránt.

Az MRSZ közlemény szerint a mai napig támogatásukat fejezték ki a kezdeményezéssel kapcsolatosan a kommunikációs iparág alábbi szakmai szervezetei: a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség, az Interactive Advertising Bureau Hungary, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete, Professzionális Piackutatók Társasága, Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és teljes ügynökségi tagságával a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.

Összesen 43 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Akkor ennyit a magyar médiáról!:(((

"...eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar"
ja, hogy a kommunikációs ipar?
én meg már azt hittem, hogy újságírók!

Wayne Gale:David,szerinted az a sok zombi a tv előtt emlékszik még valamire?A TV az agy rágógumija,tudod,a lélek McDonalds-a.

Megszólalt a kulturált ángyán páván. Az ilyenek okán néha a mandiner is "elsötétülhetne".

A "magyar" média tőlem örökre elsötétülhetne, elég lenne a Bartók Rádió. Az is mond rövid híreket és abból is meg lehet tudni, hogy vigyünk-e magunkkal esernyőt.

Az azért meglepő, hogy a demagógiában, felkészületlenségben az ellenzékiektől semmiben sem lemaradó Magyar Nemzet, a Hír TV és a Lánchíd Rádió is tiltakozik, s el fog sötétülni. Mi történt? Mindez megzavarja a jámbor szavazókat.

Gajdics Ottó, a Lánchíd Rádió vezetője populista demagógnak nevezte Lázár Jánost.

Ki fogja megnyerni a Fidesznek a 2018-as választásokat, ha a saját médiájukba is belerúgnak? Pedig olyan lelkesek voltak.

Egyébként tényleg elgondolkodtató, hogy Lázár kezében óriási pénzek - többek között az agrár tárcától elvett százmilliárdok - elosztása koncentrálódik. Kontroll nélkül.

Csak csütörtökön?
Inkább a pünkösdi hétvégén 72 órára.
Szegényeknek úgy is drága a műsorkészítés, így mennyi pénzük megmaradna!
Nem beszélve a jótékony demográfiai hatásról.

...na de neked is ám!

És mit szólnak mindehhez azok, akik fizettek a reklámért?

A tévé régebben még "csak" manipulált.
Ma már erkölcstelen hülyék csinálnak műsort hülyéknek. Hiába, a fejlődés!:(

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés