A Second Life nem adja fel

2015. november 9. 7:39

Martin Bryant
TNW News
A Linden Lab 3D virtuális közösségi terét már sokan temették, pedig havi 900 ezer felhasználójával már magasabb a GPD-je, mint Tongának.

A 12 éves 3D virtuális közösségi oldal havi 900.000 felhasználója ugyan kevesebb, mint az 5 évvel ezelőtti 1.1 milliós átlag, de most jön újra divatba a virtuális valóság, így az üzemeltető Linden Lab-nél örülhetnek, hiszen van tapasztalatuk hogyan is kell működtetni egy ilyen virtuális játszóteret.A Dublini Web Summit-en Ebbe Altberg vezérigazgató elmondta, hogy még mindig nagy lehetőséget lát találmányukban 2015-ben is. Amiről a legtöbben ugyanis elfeledkeznek, akik temetik a Second Life-ot, az az izmos virtuális kereskedelem a 3D világban. Az éves GDP így folyamatosan 500 millió dollár felett van, egy nagyvárosnyi felhasználó él hivatásszerűen virtuális tárgyak készítéséből. A játékosok évi 60 millió dollárt minimum elköltenek a virtuális világban, van olyan virtuális kereskedő, aki már 300.000 virtuális ruhát is el tudott adni mióta a játékban tevékenykedik (darabja 4 dollár egy ilyen szettnek). Jövőre indul a Project Sansar, ami a Linden Lab új találmánya lesz a jövendő 3D világok számára, remélhetőleg majd egyszer a virtuális világok Wordpress-eként fogják emlegetni. Mellékesen a Second Life legnépszerűbb felhasználását az oktatást is teljesen meg akarják reformálni (van itt virtuális egyetem és marketing kurzusok és MLM tanfolyam). A sokat szidott szerencsejáték és pénzmosásra alkalmas interaktív játékok viszont nem fognak visszatérni a virtuális világba. Miért éri meg még fenntartani? Mert sokkal több GDP-t termel, mint például Tonga és más kis államok még így is pedig fizikailag nem is létezik.

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés