Üzleti prezentációs termékkel újított a Prezi

2016. június 9. 9:00
A Prezi Businessbe az üzleti igényeknek megfelelő újítások kerültek.

Új terméket jelentett be a jelenleg 75 millió felhasználóval rendelkező, a felhasználók számát tekintve az utóbbi 9 hónapban 25 százalékos növekedést produkáló Prezi vizuális prezentációs platform. A Prezi Business tartalmazza „klasszikus” program elemeit, amelyek mellé az üzleti igényeknek megfelelő újítások kerültek: csapatmunkára tervezett szerkesztés, valósidejű statisztika, Slack-integráció, távoli előadás HD-minőségben. Az új termékre azért is volt szükség, mert az utóbbi időben jelentősen növekedett a Prezi üzleti előfizetőinek, különösen a marketingeseknek a száma.

A Prezi Business arra a jelenségre (is) reagál, hogy egyre többen hasznánlnak a munkahelyünkön is olyan eszközöket amelyek az együttműködést és a csapatmunkát segítik, szemben a hierarchikus rendben és/vagy magányosan végzett munkával.

„Az Y generáció nagy részét adja a 75 milliós felhasználói bázisunknak, akik a munkahelyekre magukkal hozták új elvárásaikat és kedvenc eszközeiket. A hozzájuk hasonló felhasználóknak készítettük a Prezi Businesst; olyanoknak, akik erős vizuális, csapatmunkára és adatatokra épülő előadási lehetőséget keresnek, illetve, akik előadásaikkal párbeszédet alakítanak ki”– nyilatkozta Árvai Péter, a 250 személyt alkalmazó Prezi társalapító, ügyvezető igazgató.

Az új platformmal a Budapest és San Francisco után az év elején Mexikóvárosban is irodát nyitott Prezi vizuális felfogását párbeszédekké tudjuk alakítani: olyan prezentációk készíthetők, amelyek összekapcsolnak több történetet és a közönség figyelméhez igazítva tudunk azokon végigmenni.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés