Vacak és veszélyes a reklámos valóságshow

2012. október 20. 13:47

Ez a sorozat bosszantó és veszélyes. Tovább erősíti a reklámiparról alkotott negatív közképet: hülyék csinálnak hülyeségeket hülyéknek, drágán.

2012. október 20. 13:47
Kaszás György
Kreatív

„Oké, oké. Ez egy valóságshow-nak nevezett formátum. És a valóságshow-k feladata a szórakoztatás. De joggal kérdi a néző, hogy akkor meg miért nem szórakoztatnak? Hiányzik a dráma, a verseny. Dramturgia van helyette, elnagyolt, átgondolatlan és durva dramaturgia. Rögzített, tévés agyú szituációpanel-sorozat. És hiteltelenség, hasonlóan a produkciós cég másik sorozatához, az Undercover Bosshoz. Hiányoznak az adásokból a karakterek, az egyéniségek. Akikért minden részt megnéznél. Hiányzik a karizma.

Ez a sorozat bosszantó és veszélyes. Tovább erősíti a reklámiparról alkotott negatív közképet: hülyék csinálnak hülyeségeket hülyéknek, drágán. Egy teljesen torz, felületes képet ad a reklámcsinálásról, azzal a hazugsággal, hogy bepillantást nyújt a színfalak mögé. Aki belenéz az adásokba, azonnal leveszi, hogy erről szó nincs. Reklámügynökségnek számító reklámügynökség nem enged idegent a valós munkafolyamat közelébe, és tehetséges emberekkel dolgozik. Így aztán azt láthatjuk, amit egy valóságshow-ban utazó produkciós cég és egy, a reklámból egyszer már sikert és pénzt csinált csatorna gondol (nagyon tévesen) a témáról.

Megalapozatlan, hiányos folyamatok, fékezett habzású csapatok és teljesítmények. Üres reklámközhelyek. A szakik tizeniksz évvel ezelőtt használatos kasírozott táblákkal prezentálnak benne, úgy, hogy a prezentációkra nem is készülnek fel. (A prezentációk amúgy fél-egyperces akciók, egy-egy üzenet érintőleges bemutatásával.) Szakmailag komolytalan az egész.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!