Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2017. január 6. 08:30

Mik lehetnek a buktatói az Intel nyílt forrású virtuálisvalóság-headsetjének?

„Olyan IT-nagyágyúk, mint a Facebook vagy a Google után az Intel is beszáll a VR-üzletbe. Brian Krzanich CEO ugyanis a CES-en bejelentette, hogy cége idén elkezdi a »minden egyben« Project Alloy VR-headset gyártását.

»Eltökélt szándékunk, hogy a Project Alloy tényleg nyílt platform legyen« – jelentette ki.

Kérdés, hogy a (nyílt forrású) headsetet akkor valamelyik partnervállalat fogja fejleszteni.

Kockázatos bevállalás, hamar adódhatnak belőle problémák. Bármelyik gyártó beszállhat, viszont nyilván első akar lenni. Vagy itt egy hipotetikus példa: az ASUS azért nem támogatja a headsetet, mert az Acer csinál egyet. Még mielőtt figyelembe vennénk, hogy sokaknak már meg is van saját többször bizonyított hardvere, például az Oculus Rift, vagy a HTC Vive.”
 

A bejegyzés trackback címe: http://digit.mandiner.hu/trackback/27579


Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó