Lehet, hogy még nem tudja, de biztos kell önnek a Temutól egy falra ragasztható hátvakaró

2024. február 15. 19:50

A kínai webáruház iszonyú pénzeket költ reklámra, és egyszerűen nem hagyja élni a gyanútlan vásárlójelöltet.

2024. február 15. 19:50

Az olcsóságáról és az agresszív reklámkampányairól híressé és hírhedtté vált Temu tavaly az év első kilenc hónapjában 200-500 milliárd forintnak megfelelő összeget költött hirdetésekre, ám a piaci szereplőket az foglalkoztatja, meddig tudnak még növekedni, és mikor akarnak majd elkezdeni pénzt keresni – számol be a Telex. Magyarországon a külföldről vásárlók közül szeptemberben még csak fél százalék vásárolt a platformról, de januárra ez a szám már 29 százalékra nőtt.

A hazai portál egy korábbi cikkében mutatta be, mit tud, miket árul ez a kínai webáruház. Röviden mindent, vagy még annál is többet. Többek között gumipapucsot macskáknak, falra ragasztható hátvakarót, borsó alakú övtáskát, tyúkokra való bukósisakot. S ami a legszörnyűbb, 

gyakorlatilag lehetetlen előle elmenekülni, annyira agresszívan vadássza le a gyanútlan vásárlójelöltet.

A semmiből berobbanó webáruház a havi 51 millió felhasználójával 2023 novemberében lekörözte az eBayt Európában, de még nem állt meg a növekedés. Ám két óriási, szintén kínai konkurense is van a Temunak. A 155 milliárd dollárt érő Pinduoduo Kína harmadik legnagyobb online áruháza, 2022-ben pedig úgy döntöttek, a nemzetközi piacon is terjeszkednek. A Pinduoduó tulajdonosa, az Írországban bejegyzett PDD Holdings alapította meg a Temut. 

2023 februárjában, az amerikai Super Bowl szünetében debütált a cég első tévéreklámja. Az amerikaifutball döntője, a világ egyik legnagyobb sporteseményének számít, így nem véletlen, hogy a Temu csaknem ötmilliárd forintnyi dollárt fizetett ezért. Ám, hogy jó megérte az üzlet, azt az is bizonyítja, hogy másnap 45 százalékkal megemelkedtek a telefonos applikációjának a letöltései. De nem álltak le, 

2023-ban csaknem kétmilliárd dollárt költöttek hirdetésekre világszerte.

A Temu sikere az óriási reklámpénzek mellett az oldal felépítésében rejlik. Ahogy belépünk, villámakciókkal, leárazásokkal, „csak neked, csak most” és egy szerencsekerékkel fogad bennünket. S egyszerűen nem hagyja békén a mezei érdeklődőt, mindenáron rá akarja beszélni a vásárlásra.

Nyitókép: Temu

 

Összesen 40 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
magyarvizsla17
2024. február 16. 07:03 Szerkesztve
"S ami a legszörnyűbb, gyakorlatilag lehetetlen előle elmenekülni, annyira agresszívan vadássza le a gyanútlan vásárlójelöltet." Nem áll ott senki mögött sem csőre töltött fegyverrel és nem kényszerít senkit sem vásárlásra. Mindenki magától adja le a rendelését. Az embernek szabad akarata van, a fent idézett és a hozzá hasonló mondatok ezért értelmezhetetlenek.
faramuci
2024. február 16. 06:12
Emag és Alza által fizetett cikk. Mínden is kínában készül ,még az Usákok Nike cipői is,a Stihl legnagyobb alkatrészgyártója kínában van (Farmertec). Sztereotípia a "lekínaizás",olyan minőséget gyárt amit a megrendelő meg tud fizetni...
törölt felhasználó
2024. február 15. 22:41
Leszarom őket, soha nem fogok a hirdetésükre kattintani. Pont amiatt, mert mindenhol annyira erőszakosan nyomulnak.
2024. február 15. 22:27 Szerkesztve
A kínaiak megtanultak jó cuccokat csinálni. Igaz, hogy ott vannak a rózsaszín papucsok is, de a legmodernebb, nagyon jó minőségű gépek is. Töredék áron, mint amiben itthon kerülnek és minimum féláron amit az amazon kér értük. Persze, hogy az ő produktumaikat veszik az emberek. Az Eu-s nyugati országok "üzletemberei", akik mindezt összehozták, ott rohadjanak meg ahol vannak. Megérdemlik. A hátvakaró meg határozottan jó dolog. Ugyan nekünk bambuszból készültek vannak, nem is kínai, de nagyon is jól teszik a dolgukat.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!