Netre költöznek az üzletek szórólapjai?

2012. szeptember 28. 14:23

Akciókatalogus.hu néven indult új magyar weboldal, ahol a hagyományos, nyomtatott akciós újságokat, katalógusokat gyűjtik össze. Hivatalos partner, azaz print akciósújsággal rendelkező kereskedő eddig mintegy 50 regisztrált.

2012. szeptember 28. 14:23

Akciókatalogus.hu néven indult új magyar weboldal, ahol a hagyományos, nyomtatott akciós újságokat, katalógusokat gyűjtik össze. A felhasználó regisztráció nélkül is böngészheti az ajánlatokat, de regisztrációt követően beállíthatja azt is, hogy milyen terméktípusokat, üzletek ajánlatát szeretné követni, és melyekről értesítést kapni – számolt be a Médiapiac a cégtulajdonos közleménye alapján. André Mohr tudatta azt is: a német mintára indult oldalon be lehet állítani helyalapú célzást is, azaz kiemelten a környékünkön található üzletekről és ajánlataikról lehet részletesebb tájékoztatást kapni.

Hivatalos partnerekből, azaz print akciósújsággal rendelkező kereskedőkből eddig mintegy 50-et gyűjtött be az oldal. A nagyobb láncok közül ilyen például az Auchan, a Spar, a Rossmann vagy az Alexandra. A megjelenés ára a felhasználói megtekintések számától függ.

Mohr német statisztikákra hivatkozva közölte: a fogyasztók több mint fele olvasás nélkül kidobja a print akciós újságokat, vagy eleve kéri a kézbesítést mellőzését. A vállalkozó ennek ellenére nem gondolja, hogy az Akciókatalógus kiváltása lenne a print leafleteknek, hiszen az oldal már most havi 35-40 ezer egyedi látogatót vonz. Mohr tájékoztatása szerint csaknem 1 millió euróból indult el a projekt; az összeg legkorábban 2013 végére térülhet meg.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!