Orbán: A nemzeti konzultáció súlyt ad az álláspontunknak

2017. december 14. 10:05

A kormányfő Facebook-videóban jelentkezett be a brüsszeli uniós csúcs előtt.

2017. december 14. 10:05

A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről jelentkezett be egy Facebook-oldalán közzétett videóban Orbán Viktor miniszterelnök, aki csütörtökön részt vesz a brüsszeli uniós csúcson. „Többek között téma a bevándorlás és a migráció. A helyzetünk sokat javult, mert itt vihetem a hátizsákomban annak a 2,3 millió magyar embernek a véleményét, aki világossá tette, hogy nem kíván Soros-tervet, és nem támogatja, hogy Brüsszel ilyen terveket hajtson végre. Mi vagyunk az egyetlen ország Európában, ahol meg merték kérdezni az embereket a migráció és a bevándorlás kérdéséről. Ez a 2,3 millió ember súlyt ad a magyar álláspontnak, és javítja az esélyeinket a vitában. Küzdeni fogunk” – ígérte Orbán.

Összesen 75 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Bástyaelvtárs
2017. december 14. 23:15
ugyanmár, viktor tudod kit nézzél ennyire hülyének! elő se mered venni azt a szart, a konzultációs "eredményeket" ott ahová te mész. Ott mindenki tudja, h hamiskártyás vagy. Soros nevét sem igazán fogod te forszírozni mert hülyének néznek, pontosan tisztában vannak vele, h csak otthon nyomod ezt a kampányt, te is tudod és az egész eu i tanács is tudja, h soros terv is pont úgy van ahogyan 2,3 millió visszaküldött kérdőív.... hagyjuk már ezt a parasztvakÍtást!
1120
2017. december 14. 19:12
Szerintem kevesen képesek arra, hogy a saját, szemenszedett hazugságaikat ilyen komolyan a kamerába mondják... De mint látjuk: erre bukik a "balfaszmagyar". A belem kifordul ettől az embertől!
liberálzöld.
2017. december 14. 16:08
Itt a batyud koke! 45 milliárdot fizetett a kormány Simicskáéknak Per nélkül megállapodott a kormány az M4-es autópálya 2015-ben leállított építkezését kivitelező cégekkel, többek közt Simicska Lajos Közgép Zrt-jével - írja a Világgazdaság. A megállapodás értelmében a kormány nem fizet kártérítést a felbontott szerződések miatt, de megtérítette a már elvégzett munkát és a helyszínre szállított anyagok költségét, összesen 45 milliárd forintot. A beruházást kartellgyanúra hivatkozva állították le 2015 tavaszán, a Simicska Lajos és a Fidesz közötti végleges szakítást jelentő G-nap után. A kormánnyal és Orbán Viktorral korábban nagyon közeli kapcsolatot ápoló Simicska fő építőipari cége, a Közgép Zrt. egy konzorcium részeként kezdte el építeni az autópályát, amelynek a Colas, a Strabag , a Swietelsky és az A-Híd volt még tagja. A beruházás nagyjából 70 százalékban készen is volt, mikor a kormány leállította az építkezést. A Közgép megtámadta a döntést. A félbehagyott M4-es a Simicska-Orbán szakítás amolyan fura emlékműve lett. A beruházást a szakítás előtt a kormány még védte az indokolatlanul drágának tűnő beruházást, a G-nap után viszont Lázár János már arról beszélt, gyanúsnak tarja a kormány, hogy az Alföldön miért kerül négymilliárd forintba egy kilométer autópálya. Néhány éve még nem tartottak szükségesnek vizsgálatot a drágán épülő M4 miatt, megmagyarázták, miért kerül ennyibe. Tovább Az M4-es építését azóta újra elkezdték, igaz, az már nem autópálya lesz, hanem gyorsforgalmi út, és nem a Közgép konzorciuma építi, hanem a Mészáros Lőrinc köreihez tartozó Szijj László cégei, a Duna Aszfalt és a Hódút Kft. építheti meg.
files32
2017. december 14. 15:20
Mekkora hátizsákkal ment a csuti?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!